Dansöze Para Takarken Yakalananlar ..

"Hayatim, orkestradan 'tombul tombul memeler' isimli turkuyu calmasini isteyecektim. Hani sen cok seversin ya! Ama baktim cok uzaktalar. Bu gurultu de sesimi duyamazlar. Ben de isaretle anlatayim dedim."

* "Yeni yila nasil girersen yil oyle gecermis ya, ben de 2006'da sut isine girmeye karar verdim. Bu geceden, bu kararimi sembolik olarak da olsa uygulamaya koyayim dedim."

* "Doktor kolesterolun var kirmizi ete bosuna para verme, tavuktan sasma dediydi ya, ha tavuk eti ha pilic eti diye dusundum ben de..."

* "Ne para sikistirmasi ya?! Elimdeki kredi karti bi kere. Dansozun goguslerini arasindan kartimi geciriyorum. Sen demedin mi hesabi ode diye?! Buranin pos makineleri boyleyse benim ne sucum var canim?!"

* "Yani nasil da hazirsin kizmaya!! Anlamadan dinlemeden, hayret bi seysin yani. Eski paralar tedavulden kalkmadan elimizden cikarmamiz gerekmiyor mu? Ben de onu yapiyorum iste. Sus biraz dansoz cakacak eski para taktigimi."

* "Aaaa... Sen burada misin? Ä°yi de bu kim? Aaa dansoz. Ben de sen pistte oynarken terledin, sicak basti da ustunu cikardin saniyorum. Kendimce telas yapmisim, memelerini kapamak icin ugrasiyorum. Hah hah hah!! Eee sen de dansoz gibi oynama hayatim. Karistiriyorum."

* "İnan karistirmisim hayatim. Ben bunlar senin sandim. Ä°nsan insana benzer derler ya meme de memeye benzermis demek ki. Bak seninkilerin aynisi Nurten... Yumusak ve kocaman..."

* "Sen tanimiyorsun kocani. Hobi olarak tipla ilgileniyorum ben. Ä°htisas alanim da memeler. Hanimefendiye mamografi yapiyorum. Sag memede kucuk bir kutle var gibi sanki... Ä°nce igne biyopsisi yapmam lazim sonra..."

* "Eveeeet, hazir misiniz arkadaslar cekiyorum... 19 cikti... Hadi ama 2. cinko cikmadi mi kimsede? Peki tamam daha karistirip cekicem, diplerden."

* "Uhhhh, ellerim nasil da usumustu. Sana o kadar soyledim evde, disarida hava soguktur, eldivenlerimi alayim diye... İstemedin... Baska carem kalmadi... Burasi cok sicak. Usuduysen getir ellerini... Burada yer var Makbulem..."

* "Yeni yila nasil girersen oyle gidermis. Dusunsene 2006'ya ellerim memelerin icinde giriyorum. Demek ki, ellerim yil boyunca senin memelerinin icinden cikmayacak Zarife... Ah ne vuruyorsun ya?"

* "Allah beni kahretsin e mi? O kadar ufak cep telefonu alma dediydin... Kari sozu dinlemezsem boyle olur... Gitti cep telefonu dansoz hanimin memeliginin icine... Diyeceksin ki telefonun orada isi ne? Bu yeni nesil telefonlarin neler yapabilecegine ben de inanamiyorum..."

* "Dur be Turkan, dur be!! Tam kiskanclik yapacak zamani buldun. Masaya hesap geldi gormuyor musun? Ellerim mesgulmus gibi yapiyorum ki, belki birinin benden once eli cebine gider de hesaptan yirtariz diye. Caktirmasana!"

* "Tacettin'le iddiaya girdik. O dedi ki; kesin silikonlu, ben dedim ki; degil! Sonunda hesabina iddiaya girdik. Ve simdi mujdeyi veriyorum; silikon degil!! Yasadik! 2006 iyi basladi kiz hahahay!!"

* "Senin dunyadan haberin yok. Hesap kol gibi geldi. Dansoze para sikistiriyor numarasi yapip onceden sikistirilan paralardan araklamaya calisiyorum. Sen de oyle bagir. Aferin! Sabaha kadar asagida bulasik yikarken sorarim ben sana!"

Yorumlar