Dondurulmuş İnsan Diyalogları

nasılsın abi?
-bilmiyorum ..
-fazla bıraktık seni her halde dondurucuda. soğuk kanlı olmuşsun ..

-ben senin torunun torunun torunuyum..
-hemen dondurun beni

-yeniden hoşgeldin abi?
-lan galatasaray son maçı ne oldu?
-abi galatasaray küme düşeli 120 yıl oluyor. şu anda amatörde

-hoşgedin abi?
-kaç yıldır donuyorum
-20 abi.
-ha peki. beni yeniden dondurun öyleyse
- ??!

- uggh.. uggu ugaga ughh!!
- len salak herifler!! yannış adamı çözmüşsünüz.. gidin değiştirin şunu, gözüm görmesin sizi!!!

-meraba abi
-meraba
-biliyonmu şu an dünyanın en yaşlı insanısın
-zittir lan
-

- çözün lan şunu!!
(dızzzt bııızt)
- battaniye getirin len.. g.tüm dondu anasını satiim..

-kendinizi nasil hissediyosunuz..?
-sümüklerim akıyo.. üşütmüşüm.. kıçım açıkta kaldı galiba..

- ihhh nerdeyim ben
- you are in the freezing facility right now ...
- sktr gercekten dondurulmusum

- uleeeeyn! ben IV. Murat murat kellenizi bedeninizden ayirmaya geldim ulan!!!!!!!!!!
- tekrar dondurun ...

- kac yilindayiz ?
- 2007
- la mugakodum 200.00 dolari 1 senelik dondurun diyemi verdik?
- ama...
- ya sus eziyet ettirtme kendine bana sen ver bana 200.000 dolar ben seni ufleyerek 10 seneligine dondurmassam adim orhan degil!
- siz zaten orhan degilsiniz bakin 1 sene dondurduk ve istediginiz gibi beyninize format attik
- 200.000 dolari hatirliyorum ama
- turksun dimi?

- ailem sağ mı ?
- evet burdalar bakin bu kariniz
- sktr cok çirkinmiş lan bu karı!
- yok o kızınız
- kac yıldır donuğum ben böyle
- valla karınız evlendiğiniz gunden beri dedi zaten kızda sizden değilmis -!?!!?!??

-dondurulmuşluktan çıkmış yeni halinizle dünyaya tekrar hoşgeldiniz kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
-hı pardon
-asistan,bunun beyni daha çözülmemiş len ütü getirin
-olur hocam

Yorumlar